Vrátenie tovaru a reklamácie
Výmena tovaru
Nesadla Vám veľkosť a chcete vymeniť za inú? Žiadny problém!
Kontaktujte nás buď emailom alebo telefonicky a veľkosť vymeníme.
Topánky musia byť len vyskúšané, nepoškodené vrátane neporušenej krabičky a etikiet.
Vrátenie tovaru
Ak Vám tovar z akéhokoľvek dôvodu nevyhovuje, môžete ho vrátiť späť do 14 dní.
Po tom, ako k nám príde tovar a skontrolujeme ho, Vám bude čiastka za nákup na Váš účet odoslaná do 14 dní.
Tovar prosím pošlite nenosený, nepoškodený, neznečistený a v pôvodnom obale vrátane visačiek na adresu prevádzky: Komas s.r.o. Bardejovská 241/27, Giraltovce, 087 01 . Na krabicu od topánok nepíšte, nelepte na ňu priamo štítky – zabaľte ju pred odoslaním ešte do ochranného obalu (igelitová fólia apod.).
Dopravu vráteného tovaru smerom k nám zaisťuje zákazník.
V prípade, že potrebujete vrátiť tovar tak od vrátenej čiastky odpočítame ešte cenu dopravnej služby, keďže nám vznikli súvisiace náklady. Vopred ďakujeme za pochopenie!
Ceny dopravy:
DPD doručenie na adresu | 3,6 EUR |
DPD pick-up point | 1,9 EUR |
Reklamácie
Ak chcete zakúpený tovar reklamovať, prosím postupujte nasledovne:
- Informujte nás o reklamácii telefonicky, e-mailom, či písomne, na nižšie uvedených kontaktoch. Ak posielate e-mail, prosíme o uvedenie: vaša adresa, číslo predajného dokladu, typ tovaru a jeho vzor, popis vady. Ďalej potom IBAN, na ktorý by v prípade uznania reklamácie, bola kúpna cena odoslaná.
- Po potvrdení z našej strany odošlite reklamovaný tovar na adresu: Komas s.r.o. Bardejovská 241/27, Giraltovce, 087 01 . Do zásielky uveďte meno, priezvisko, e-mail a telefonický kontakt, dôvod reklamácie, vašu adresu a doklad (kópiu dokladu) o nadobudnutí reklamovaného tovaru v obchode predávajúceho. Tovar musí byť riadne očistený a suchý, zaslaný v obale, v ktorom nedôjde pri preprave k jeho poškodeniu. V opačnom prípade reklamáciu neprijmeme. Tovar nesmie byť zaslaný na dobierku. Náklady na dopravu reklamovaného tovaru nesie zákazník.
Pred odoslaním prosím zvážte či je reklamácia opodstatnená. Zodpovednosť za vady na strane výrobcu a životnosť obuvi sú dva rôzne pojmy. Životnosť obuvi je daná spôsobom a intenzitou používania. Ak sa o obuv nestaráte, používate ju nesprávne či intenzívnym používaním dôjde k opotrebeniu rýchlejšie ako za 2 roky, nemáte právo na uplatnenie reklamácie. Upozorňujeme, že barefootová obuv je vďaka svojim špecifickým vlastnostiam náchylná k mechanickému poškodeniu.
Kedy je reklamácia neopodstatnená/nebude uznaná:
- Využívanie obuvi k inému účelu ako je určená (Ak bola vychádzková obuv využívaná na šport, obuv určená do interiéru na aktivity vonku atď.).
- Mechanické opotrebenie materiálov (odreniny, škrabance, prešúchaný materiál, atď.).
- Vada nebola reklamovaná hneď pri prvotnom vzniku, ale obuv bola aj naďalej používaná, čím sa vada ešte zvýraznila a reklamuje sa až toto rozsiahle poškodenie (napr. výrazné odlepenie podošvy, výrazné rozpáranie šitia, apod.).
- Vada bola na tovaru už keď bolo prevzaté, ale zákazník tovar aj napriek tomu využíval a rozhodol sa vadu reklamovať až neskôr (krivé šitie, nerovné päty, apod.).
- Ak je výrobok znehodnotený o opotrebený bežným používaním.
- Vada spôsobená nesprávnou starostlivosťou o obuv (absencia pravidelnej impregnácie, pranie v práčke, nevhodným čistením, využívanie čistiacich prostriedkov, ktoré ovplyvňujú farebnú stálosť, premáčaním, sušenie fénom, vystavovanie priamemu slnku, apod.), nesprávne skladovanie (vo vlhkom prostredí apod.), nesprávnym používaním (kožené topánky ako „gumáky“ do dažďa či potoka apod.), mechanickým zásahom zo strany kupujúceho.
Reklamáciu vybavíme čo najrýchlejšie v závislosti od charakteru reklamovanej vady, obvykle do 30 dní od prevzatia tovaru.